Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimus: Eckerö Line 6. sijalla kuluttajien vastuullisuuskategoriassa
Hyviä uutisia! Tänään 30.10. julkaistussa Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa Eckerö Line nousi 6. sijalle kuluttajien vastuullisuuskategoriassa. Tutkimuksessa vastuullisuutta mitattiin 13 kysymyksellä, jotka mittaavat kolmea vastuullisuuden osa-aluetta; yhteiskuntavastuu, teot ja ympäristövastuu.
”Tämä on merkittävä harppaus, joka kertoo mm. vahvasta sitoutumisestamme entistä kestävämpään merenkulkuun ja konkreettisiin tekoihin. Eckerö Line ottaa ison askeleen kohti liikennöinnin sähköistymistä tammikuussa 2026, kun m/s Finlandialle asennetaan akku, jonka ansiosta aluksesta tulee Suomenlahden ensimmäinen osittain sähköllä toimiva matkustajalaiva. Eckerö-konsernin pitkän aikavälin tavoitteena on kokonaan sähköinen laivaliikenne.” toteaa Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen.
Verrattuna viime vuoteen Eckerö Line on parantanut sijoitustaan kaikissa kategorioissa – sekä asiakaskokemuksessa että asiakasuskollisuudessa. Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus, jossa 3930 kuluttajaa arvioi asiakkuuksiaan 52 yrityksessä. Tutkimusta on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.
Kiitos kaikille asiakkaillemme luottamuksesta ja henkilökunnallemme – jatkamme vastuullisuuden tiellä määrätietoisesti!
